Annonsera gratis! Prova att lägga in en annons, det tar bara någon minut att komma igång att sälja. Skapa ny gratis annons här

Beijer storsatsar på utbildningar - ska bibehålla den högsta kundnöjdheten någonsin



23 feb 07:55

Beijer storsatsar på utbildningar - ska bibehålla den högsta kundnöjdheten någonsin
Beijers kunder ger personalen högsta betyg i den senaste mätningen, den hitintills bästa kundnöjdheten i företagets historia. Just nu pågår digitala leverantörsutbildningar med Beijers medarbetare och kunder runt om i landet. Detta för att stärka Beijers personal och kunder ännu mer med den senaste expertkunskapen kring företagets produkter.

Beijer storsatsar på utbildningar - ska bibehålla den högsta kundnöjdheten någonsin

Beijers kunder ger personalen högsta betyg i den senaste mätningen, den hitintills bästa kundnöjdheten i företagets historia. Just nu pågår digitala leverantörsutbildningar med Beijers medarbetare och kunder runt om i landet. Detta för att stärka Beijers personal och kunder ännu mer med den senaste expertkunskapen kring företagets produkter. Satsningen pågår fram till sommaren med över 100 inbokade utbildningstillfällen.

- Vi är stolta över att ha så kompetenta medarbetare och det är extra roligt när vi får positiv feedback från våra kunder. För att vi ska kunna behålla vår höga kundnöjdhet är vi noga med att fortlöpande utbilda vår personal för att ge dem den senaste expertkompetensen inom såväl sortiment som bygg. Därför har vi storsatsat på digitala utbildningar såhär i Coronatider, säger Elisabet Heinrich, Marknadschef, Beijer Byggmaterial.

Tack vare den täta dialogen mellan Beijers leverantörer och Beijers personal kan Beijer ge den expertkunskap som krävs för att möta de professionella hantverkarnas behov. Beijers leverantörer ser samtidigt dessa tillfällen som värdefulla och ett effektivt sätt att nå ut direkt till hantverkarna.

- Utbildningarna gör att vi får en djupare relation till Beijers personal samtidigt som de blir som vår förlängda arm. Beijer har den dagliga direktkontakten med byggarna där vi i vår tur kan bistå med specialistkompetens på skivor. Vi har valt att göra dessa utbildningar digitalt p.g.a. Corona och det har gått över förväntan. Att hålla utbildningarna på teams har fungerat väldigt smidigt och vi har sparat otroligt mycket tid, säger Rasmus Sundberg, Distriktschef Stockholm på Cembrit.

Ohlin bygg är ett av byggföretagen som uppskattar Beijers expertkompetens.

- Jag vill mötas av kompetent personal som är bättre än vad jag är, och det tycker jag att Beijer levererar, säger Janne Ohlin på Ohlin Ekelund Bygg.


Pressmeddelandet skickades med Mynewsdesk

Ämnen som berörs i nyheten
Fastigheter, fastighetsförvaltning Materialfrågor, färgsättning Byggnadsindustrin Bygg, fastighet Byggnadsindustrin, branschfrågor Ekonomi, finans Anläggningsindustri
Nyheten har taggats med följande taggar
elisabet heinrich bygger dom som bygger

Tillbaka till alla nyheter
Tips! Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få nyheter och erbjudanden direkt i din inkorg!
© industri24.se 2013-2021. Priser exklusive moms i SEK. Reservation för ev. felskrivningar.
Avtal och integritetspolicy

Processed in 0.0088 seconds [5 queries]

pixel